Hopp til hovedinnholdet
lag, forening og sameie

bli kunde

Lag og forening

  • Du trenger organisasjonsnummer og BankID for å bli kunde hos oss
  • Få tilgang til bedriftsnettbank

Dette trenger du for å bli kunde: 


1. Navn og organisasjonsnummer


For å bli kunde må ditt lag- eller forening være registrert i Brønnøysundregisteret. Når du registreres får du et organisasjonsnummer som du trenger når du skal bli kunde.


Har du ikke organisasjonsnummer? Da må du registrere organisasjonen din i Brønnøysundregisteret før du kan bli kunde. 


2. Kontaktpersoner i organisasjonen

Du må oppgi personnummer, navn, e-post og mobilnummer til kontaktperson, og de som skal signere på vegne av organisasjonen. Det er viktig at disse personene er i henhold til det som er oppgitt i Brønnøysundregisteret (dokumentasjon må lastes opp).

Før du sender inn søknad om kundeetablering i banken må du kontrollere at opplysningene for ditt lag eller forening er korrekte i Brønnøysundregisteret.


3. Vedtekter

Du må laste opp vedtekter til laget eller foreningen.


4. BankID

Du trenger din egen BankID for å logge inn.

Info_enkel

Behandlingstid for å bli kunde er 4 - 6 uker.

Illustrasjon bro i solnedgang

Er du allerede kunde? 

Vi har samlet veiledninger og ofte stilte spørsmål for lag- og foreningskunder. Chaten vår kan også svare på spørsmål om lag- og forening.

Dette lurer folk på

Ofte stilte spørsmål