bli kunde
Lag og forening
- Du trenger organisasjonsnummer og BankID for å bli kunde hos oss
- Få tilgang til bedriftsnettbank
Dette trenger du for å bli kunde:
1. Navn og organisasjonsnummer
For å bli kunde må ditt lag- eller forening være registrert i Brønnøysundregisteret. Når du registreres får du et organisasjonsnummer som du trenger når du skal bli kunde.
Har du ikke organisasjonsnummer? Da må du registrere organisasjonen din i Brønnøysundregisteret før du kan bli kunde.
2. Kontaktpersoner i organisasjonen
Du må oppgi personnummer, navn, e-post og mobilnummer til kontaktperson, og de som skal signere på vegne av organisasjonen. Det er viktig at disse personene er i henhold til det som er oppgitt i Brønnøysundregisteret (dokumentasjon må lastes opp).
Før du sender inn søknad om kundeetablering i banken må du kontrollere at opplysningene for ditt lag eller forening er korrekte i Brønnøysundregisteret.
3. Vedtekter
Du må laste opp vedtekter til laget eller foreningen.
4. BankID
Du trenger din egen BankID for å logge inn.
Behandlingstid for å bli kunde er 4 - 6 uker.
Tjenester som tilbys lag- og foreningskunder:
Er du allerede kunde?
Vi har samlet veiledninger og ofte stilte spørsmål for lag- og foreningskunder. Chaten vår kan også svare på spørsmål om lag- og forening.
Dette lurer folk på